Obchodní podmínky pro spotřebitele
1/ CENOVÁ KALKULACE, ZAMĚŘENÍ, VÍCEPRÁCE
Na základě poptávky zákazníka bude vystavena předběžná cenová nabídka. Zobrazené vizualizace v cenové nabídce jsou pouze orientační. Po jejím odsouhlasení si zákazník s CAG sjedná návštěvu zaměřovacího technika. Pokud zákazník požaduje dodání bez zaměření, odpovídá za správnost dodaných údajů sám zákazník. Cena zaměření činí 500 Kč bez DPH. Pokud celková cena zakázky včetně montáže překročí 20 000 Kč bez DPH, je zaměření zdarma. Při zaměření dveří a zárubní musí být stavební otvor přístupný.
Zákazník je povinen upozornit CAG na skryté překážky (rozvody vody, elektřiny, plynu, topení apod.) v zaměřovaném prostoru; o této skutečnosti se provede zápis v zaměřovacím protokolu. Tyto sítě musí být zákazníkem fyzicky označeny s dostatečnou přesností, aby při montáži nedošlo k jejich poškození. V opačném případě nenese CAG odpovědnost za vzniklé škody.
Po zaměření bude zákazníkovi zpracována závazná, koncová cenová nabídka odpovídající skutečnému stavu zaměřených stavebních otvorů. Zaměřovací protokol je nedílnou součástí závazné cenové nabídky. Celková cena je uvedena v nabídce; pokud není uvedeno jinak, platí 14 dní ode dne odeslání nabídky zákazníkovi. Pokud zákazník cenovou nabídku v této lhůtě nepotvrdí, není jí CAG vázán.
V cenové nabídce nejsou zahrnuty případné vícepráce.
Pokud nejsou vícepráce uvedeny přímo v nabídce a jsou provedeny dodatečně montážníkem na místě, budou vyúčtovány podle písemně odsouhlasených podkladů zákazníkem při převzetí.
Ceny víceprací:
- podřez dveří: 200 Kč/ks
- podřez celé zárubně: 200 Kč/ks
- podřez 2 ks obložek u jedné zárubně: 100 Kč
- ořez svislé obložky: 150 Kč/ks
- sekání kapsy pro panty: 200 Kč/zárubeň
- sazba pro nespecifikované vícepráce: 300 Kč/hod/osobu montážníka
Částka do 3 000 Kč za vícepráce musí být zákazníkem uhrazena na místě technikovi oproti vydání příjmového dokladu. Uvedené ceny jsou bez DPH.
2/ OBJEDNÁVKA
Zákazník na základě závazné cenové nabídky písemně odsouhlasí její plnění. Pokud je podmínkou realizace připsání zálohové platby, je výroba zakázky zahájena po připsání částky zálohové faktury na účet CAG.
Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka úplným zaplacením ceny zboží; tím není dotčen nárok CAG na její úhradu.
3/ TERMÍNY DOHOTOVENÍ A PŘEVZETÍ ZAKÁZKY
Termín dohotovení zakázky je stanoven podle technologické náročnosti výroby, případně podle náročnosti instalace, pokud je požadována – a je počítán od data uhrazení zálohy na účet CAG. Orientační doba dohotovení zakázky je uvedena v záhlaví cenové nabídky. CAG si vyhrazuje upravit termín dohotovení podle aktuálního stavu naplněnosti výroby a montáže. Termín dodání nezahrnuje případnou expedici. V případě nedodržení termínu dodání zboží nebo termínu předání díla, náleží zákazníkovi smluvní pokuta ve výši 0,05 % z celkové ceny zboží/díla za každý den prodlení díla.
Při dodání zboží nebo převzetí díla je zákazník povinen potvrdit dodání (podepsat dodací list nebo potvrdit předávací protokol). Pokud není při sjednaném předání zboží/díla zákazník přítomen osobně ani prostřednictvím svého zástupce, platí, že zboží/dílo je předáno bez vad a nedodělků. Výjimku představují vady, které prokazatelně vznikly před dodáním zboží nebo dokončení díla (zejména konstrukční vady nebo jiný dekor zboží).
V případě, že zakázka není zákazníkem převzata více než 10 pracovních dnů po vyzvání k převzetí, je CAG oprávněn účtovat náklady spojené se skladováním, a to ve výši 150 Kč bez DPH za každý den prodlení s převzetím zakázky.
Požadavek na změnu termínu montáže je nutné sdělit neodkladně, nejpozději 2 pracovní dny před dohodnutým termínem montáže na uvedené kontakty CAG. Pokud je termín nahlášen pozdě nebo nelze montáž v dohodnutý termín uskutečnit a příčina je straně zákazníka, zavazuje se zákazník uhradit náklady marného výjezdu ve výši 3000 Kč/osobu montážníka bez DPH.
Zboží je přepravováno na speciálních paletách. V případě, že si zákazník paletu ponechá, je mu naúčtována cena palety 350 Kč/ks bez DPH. Paletu, která není poškozená, je možné do 6 měsíců od převzetí vrátit zpět CAG. Vrátit ji lze přímo na centrální sklad CAG nebo při převzetí další dodávky zboží. U vrácené palety je zohledněno opotřebení palety a zákazníkovi náleží za vrácenou paletu 300 Kč/ks bez DPH. Pokud je přeprava zboží realizována přepravní společností (např. Geis, PPL, Top trans atd.) nelze palety přepravní společnosti vracet, a v tomto případě jsou dodané palety vždy zákazníkovi účtovány.
4/ PODMÍNKY INSTALACE OCELOVÉ ZÁRUBNĚ
Pokud není povrchová úprava zárubně uvedena přímo ve specifikaci výrobku nebo dalších službách, je zárubeň ošetřena pouze základním přepravním nátěrem.
V případě instalace nové ocelové zárubně jsou zahrnuty v cenové nabídce tyto služby:
- manipulace na místo instalace,
- zakrytí bezprostředního okolí instalace igelitovou fólií,
- úprava podlahy pro zapuštění zárubně a její zabetonování (nebo možnost dodání zárubně bez zapuštění do podlahy),
- při výměně kovové zárubně: vybourání staré zárubně, zazdění nové, začištění zdí štukem,
- instalace prahu přilepením (pokud je součástí nabídky),
- základní hrubý úklid suti a odpadu,
- odvoz a likvidace staré zárubně a dveří (pokud je uvedeno v nabídce).
Upozornění: Při instalaci je potřeba počítat s tím, že jemný prach, který při instalaci vzniká, se přenáší vzduchem a může znečistit okolí, kde instalace probíhá. Úklid tohoto prachu v bytě nebo domě není zahrnutý v ceně. CAG provádí pouze základní, hrubý úklid suti a odpadu. Při instalaci zárubně může dojít na stěnách ke vzniku vlasových trhlin. Tyto trhliny nemají vliv na funkci zárubně a dveří a mohou se tvořit v závislosti na daných podmínkách jako je teplota a vlhkost. V ceně instalace není malba stěn. V případě, že se jedná o stěny s jinou omítkou, než štukovanou (např. sádrové stěrky) je zapotřebí to v objednávce uvézt. Při vybourávání staré zárubně může dojít k poškození stávající dlažby – podlahy například prasknutím nebo odlomením. Případná oprava a dodání nové dlažby není zahrnuta v ceně.
5/ ZÁRUKA, REKLAMACE, TECHNICKÉ PODMÍNKY
Záruční doba a reklamační podmínky se řídí platným Reklamačním řádem společnosti CAG s.r.o., který je zveřejněný na stránkách CAG. Zákazník svým podpisem na této cenové nabídce stvrzuje, že byl s Reklamačním řádem seznámen. Záruční podmínky se nevztahují na vady zboží způsobené mechanickým poškozením, neodbornou instalací, neodborným nebo nešetrným zacházením či použitím v rozporu s Návodem k užití. Dveře i zárubně se skládají z jednotlivých komponentů, jejichž barevnost se může lišit na použitých materiálech. Pro posuzování jakosti jsou závazné technické podmínky výrobce 6-04 a TP6-0.1, se kterými se objednatel seznámil. Před započetím montážních prací je nutné, aby relativní vlhkost montážních prostor byla od 35 % do 55 % a teplota vzduchu nebyla nižší než 15°C. Tyto podmínky je zákazník povinen dodržovat po dobu životnosti výrobku. Objednatel je povinen se seznámit s aktuálním zněním technických podmínek, které jsou zveřejněny na stránkách CAG, a řídit se jejich obsahem. V opačném případě nemohou být ze strany CAG přiznány záruční podmínky. Dodávané zboží je v závislosti na užívání třeba pravidelně seřizovat za účelem zachování obvyklých funkcí. Takové seřizování není součástí reklamačního řízení.
V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z této smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
6/ OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje zákazníka, poskytnuté v rámci tohoto smluvního vztahu, budou CAG zpracovávány v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních
údajů (GDPR) a souvisejících právních předpisů, a to výhradně na základě zákonné licence, a to zejména za účelem zpracování obchodního případu
včetně související evidence. Bližší informace jsou zveřejněny na stránkách CAG.
Žádáme objednatele o důkladnou kontrolu specifikace cenové nabídky (rozměry, orientace, dekor, lišty, sklo, stanovená výše DPH atd.).